Min nya klocka...

Länge har vi funderat på vad vi vill ha på vår lilla köksvägg, vi har köpt höga hyllor, smala hyllor och tavellister men allt har fått åka tillbaka till affärerna igen.
Det är lite svårt eftersom vår altandörr är i hörnet så inget känns riktigt bra.
Vid något tillfälle nämnde Mattias att han tyckte vi kunde ha en klocka i köket, vi har bara en digital på micron. Sådana ideér snappar man ju upp fort, så när jag tog en sväng förbi Lilla Myrten en dag så hängde MIN klocka på väggen där, till halva priset dessutom.
Hela butiken hade halva priset så det var väldigt utplockat, men jag hittade vad jag skulle, och lite till...
 
Riktigt snygg och perfekt i storlek, matchar också min tapet bra, Boråstapeter ur kollektionen Tweed.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0