Härliga klämfredag!

Så var det Fredag igen och denna vecka har rullat på fort som 17.
Ledigt igår och jobb idag. Mattias är i Stockholm och jobbar så han tog med sig barnen till Farmor, det innebär ju att jag blev kvar hemma alldeles ensam!
Så efter jobbet hade jag ingen brådska hem utan gjorde en utflykt till
Lilla Myrten på Brämhult,
läste på hennes blogg att hon fått in mycket nytt och fint!
Så passande att det snart är Mors Dag tänkte jag,
och en fin present till världens bästa mamma hittade jag förstås...
(fast den kan jag inte visa än, för hon kikar in här ibland...)
Men jag kan visa vad jag köpte till mej själv.

 
Riktigt fin-snygga-söta "lerkrukor" som redan är sådär slitna och härligt ruffiga!
Det krävdes viss omflyttning i köksfönstren och även inköp av nya vita pelargoner hos grannen,
men vad gör väl det när det blir så vårfint i fönstren...?
Krukorna har såklart hål i botten och för att undvika att förstöra fönsterbrädorna,
stannade jag till på Bettys och köpte fina små glasfat att ha under som skydd.
Krukorna var ofattbart billiga och faten var orimligt dyra,
 men slår man ihop det så är jag nog nöjd med hela affären! 
Köpte också något fint till mig själv men det sparar jag tills imorgon!

http://blogg.lillamyrten.se/#home 
Följ länken om ni är nyfikna att se vad butiken har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0