Då blev jag GALEN...

Innan Madonna hade vi bokat bord på en Italiensk restaurang på Avenyn, Allegro hette den.
Det blev en kväll av väntan...
Först på bordet, sen beställning av dricka, sen drickaleverans, sen matbeställning, sen mat, sen mat, sen mat, sen mat igen. Ja, ni fattar, det tog verkligen evigheter... Typ 1,5 timmar.
Jag och Nina beställde pasta med lax i pestosås.
När väl matan kommer är laxen OSYNLIG... Vi påpekar detta för servitören och han rycker på axlarna och skyller på köket!!!
Lätt irriterad börjar jag äta och maten smakar precis ingenting!
Haffar första (ej bästa) servitör och ber att få salt och peppar. Får då svaret: Jag vet inte vart vi har salt och peppar, och går vidare... AHHHH!
Efter nån minut går han förbi igen och jag säger att vi vill ha salt och peppar. Får svaret: Jag hittar inte salt och peppar...
Då blir Anna tossig... Säger med HÖG röst att : Det ger jag blanka f-n i, ge mig salt och peppar NU, vi hinner inte vänta längre... Han piper lite skrämt iväg och hittar då salt och peppar, redig kille ;-)
En stund senare frågar tjejerna på grannbordet om dom fick låna vårt salt och peppar, dom fattade väl att det inte var nån idé att fråga personalen...
Mina vänner: Lägg namnet Allegro på minnet, (ligger granne med posseidon) GÅ ALDRIG DIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0