Jag lever!!!

Jag tänkte bara skriva några rader. Det var ju några dagar sen sist.
Jag började jobba i måndags, så det har varit fullt upp. Barnens fotbollsträningar har kört igång 2 ggr i veckan. Elias har sin första match för hösten imorgon, då ska vi spöa .... ur Ulricehamn :-) Sen till helgen är det Sommarcupen i Sexdrega, då spelar grabbarna på söndagen, först Kasper på förmiddagen för att sedan avlösas av Elias &co. Vi hoppas på fint väder och bra spel!!!
Idag har städat och gjort fint på katternas lilla altan på baksidan, så nu har dom så fint med mattor, växter och mjuka filtar i sina fotöljer. Mitt i alltihop bara DOG dammsugaren... Hoppsan, trodde att hela motorn hade bränt, men efter en stunds vila och ny påse funkade den glatt igen!!!
Nu sitter Sudden i mitt knä och tycker att vi ska gosa, så detta får väl bli allt för idag!
Over and out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0