Regnet det bara öser ner...

Nu får vi snart simhud mellan tårna... Igår öste regnet ner hela dagen och familjen lyckades inte komma ur myskläderna på HELA dagen!!!
Elias vispade ihop lite muffins till fikat, Oj vad gott dom smakade!!!

Kasper utmanade farmor i ett parti schack och jag satte mej vid pysselbordet lite. Såg att Kortmakaren hade en kort-tävling som jag tänkte vara med i... Uppgiften var att göra ett kort med vitt, svart, blått, gult, rött och grönt. Inga andra färger tillåtna, och för att göra det lite svårare får man bara använda Kortmakarens egna stämplar!!!
 
Detta tänkte jag ska bli mitt bidrag. Lilla Wilma stämplat på vitt papper limmade på olika färgade papper, för att bryta av satte jag Wilma med rött paket på svart papper i cirkel. I flosstråden har jag fäst Wilma och Grattis på födelsedagen, som jag stämplat på krymp-plast.

Grön, gul och blå Wilma är fästa med 3d-kuddar!
Hoppas juryn gillar detta, håll alla tummar!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vinst i korttävlingen,i alla fall om jag var jury!!!

sött kort!! kramelikram

2009-07-19 @ 13:46:19
Postat av: Jenny

Gud va du har varit produktiv!! Hoppas verkligen du vinner, kortet blev ju kanonfint. Jag ska försöka få lite tid till pyssel =) Har inhandlat lite nytt papper i Skellefteå och så blev det papper och stämplar på Panduro i Sthlm.

Ha det gott, kram

2009-07-19 @ 22:12:26
URL: http://felixmamma.blogg.se/tavlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0