Marknad!

Nu var det några dagar sen jag skrev nåt här... Jag har varit fullt upptagen med att vara "Knalle", är man från knallebygden så faller väl sig det naturligt??? Yea right :-)
Det var iallafall premiär för mig på en sån stor marknad, Jo jag var rätt nervös, mest för vad folk skulle tycka om mina grejjer... Men vilken respons jag fick, jag är SÅÅÅ glad, tack alla kunder och tack för alla fina komentarer, jag går fortfarande med ett leende på läpparna!!!

Såhär var mitt stånd, halsband, armband, fotlänkar, handstämplade tavlor och mina kort hängande i taket!
 



Barnen var jätteduktiga som hjälpte till några stunder i det heta vädret, men sen drog dom vidare till tivolit med kusinerna och farfar...
Poolen hemma hos Anthon och Viktor lockade också förstås!!!

Här badar Kasper med Kusin-Anthon!


Och lite grill hos Farfar med Thomas, Anthon och Viktor!

Tack Maria och Micke för våfflorna, det var mysigt att få träffa er en stund, Hoppas du är nöjd med halsbandet Maria!!!
Lycka till med bäbisen!
Marie, du är alltid bäst, det vet du!!! Alltid lika kul att ses, vi borde ses oftare bara,
 eftersom vi har så mycket att prata om ;-)

Kommentarer
Postat av: kicki

Haloj!



Oj vad fina grejer du hade med dig på marknaden! vart var marknaden någonstans? Säg till innan nästa gång så får jag, Maria och Jon komma och hälsa på. Kanske ramses också om det inte är för varmt ; )



Kram Kicki

2009-07-01 @ 00:49:03
URL: http://kickizen.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ja du vännen! Du har talang för det här du. Du kan nog tjäna kosan :) vill oxå se dig på marknaden. Det blir väl till höstmarknaden va?Syns imorgon, love you

2009-07-01 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0