Förkylning!

Usch, jag har åkt på en riktig dunderförkylning, kände det igår kväll när jag skulle lägga mej, så min näsa är lite skinnflådd efter allt snytande! Men men, det som inte dödar det härdar, eller vad är det man säger???

Ja, då var det sista dagen för deklarationen... KAN nån förklara varför man gör detta i absolut sista minuten VARJE år!!! Lappen låg kvar hemma, icke ifylld, när jag åkte till jobbet i morse. Som tur var spelar Elfsborg match idag, och den skulle Mattias X 2 se. Då fick han ta med min blankett in till stan. Jag LOVAR att det är sista gången jag ska vara så här sent ute...(Not)

Som inte det vore nog med allt elände så skäms jag lite oxå... Min kompis Jenny fyllde 35 år igår och vem missade det om inte JAG!!!  Iallafall så tänker jag på henne idag och hurrar i efterskott!!!
Eftersom jag vet att hon kikar in här då och då visar jag henne och er andra kortet som kommer med posten till henne på onsdag, det blir ju ingen överraskning men det blir ju ett snabbare GRATTIS!!!!


Hoppas du fick en fin födelsedag med familjen! Vi ses ju på fredag = TJEJMIDDAG:-)
Stor grattiskram i efterskott!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ingen fara att du missat =) Nu har jag ju nåt att se framemot på onsdag!!

2009-05-04 @ 21:15:38
URL: http://felixmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0