Nu finns....

mina kort till försäljning på Elise/GourMera i Svenljunga!!!
Det är en heminrednings och kaffe/the/gourmetchoklad-butik.
Idag har jag varit där och lämnat en rejäl laddning med lite blandade kort, hoppas nu på lite försäljning!!!
Jag tackar min bäste-vän Åsa som har fått mig till detta! Hon fick mej att få tummen ur.... och våga vara stolt över mina "alster".
En fika hos Åsa och Ronja blev det innan butiksbesöket, mumsig kaka och mys gör mej glad!!!
Till Åsa: En sten säger mer än tusen ord... Det vet du!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul, du kommer sälja massor =o)

vi ses på lördag, kram!

2009-10-29 @ 20:05:52
URL: http://felixmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack!! Du kommer sälja slut fortare än du hinner göra nya kort!! Dina kort är såååååååå fina! Kramar

2009-11-01 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0