Fler...

Det var ju så himla kul med mina nya hål och hörnstansar, så det blev några fler flask-kort...

Ett brunt kort med "Tomten Tomas och pepparkakan". Här har jag använt min nya god jul-stämpel från Easer.
Pappersblommor med pearlmaker i mitten!


Ett Tack-kort för flaskan. Härliga pastellpapper, ny Tack-stämpel från Easer, pappersblommor, knapp och lite pearlmaker!


Här har jag provat ett nytt format. 15*8cm. Ett enkelt kort där man skriver hälsningen på framsidan. Perfekt till lilla julgruppen kanske... Här har hörn-stansen används flitigt, och även nya blad-stansen :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fina!!! Jag vill oxå pyssla....

2009-09-27 @ 12:23:47
URL: http://felixmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0