Leila...

Jag gillar verkligen Leila Lindholm och hennes bakprogram! Hon är så duktig och lyckas alltid inspirera mig.
Önskar verkligen att man vore lika färgstark som hon...
Så jag börjar väl med att "kopa" (kopiera) hennes alltid så coola, snygga och färggranna ringar i öronen...
Undra om hon gör nya till varje program???

Hoppas att jag kan lära mig att gilla dom, det är inte riktigt jag...
Fast jag gillar dom, fattar ni att jag är velig...
Annars kan jag ju alltid börja med modellen mindre ringar med bara en färg...

Bra med fyndpåsar med småslattar av pärlor som man kan köpa i div nätbutiker, det blir en kul blandning...
Å den eviga frågan: Varför måste allt vara så himla färgmatchat, det är väl kul att va lite busig???
(ni fattar att jag försöker övertala mig själv...)
Kram från lilla fröken färgmatchning... 


Kommentarer
Postat av: Arja

Hejsan svejsan! Frågar du mig väljer jag absolut dom översta, älskar färger ... och dom kan man ju ha jämt eller?!!!!

kram kram

2010-05-01 @ 11:04:55
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/
Postat av: Anonym

De översta är ju jätteläckra!

Kram k

2010-05-03 @ 23:02:33
Postat av: Marie

Dom översta, håller med..Mycket färger ;)

Kraaam

2010-05-05 @ 18:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0