Timmer.....

Idag skickade vi upp farfar Stig i vår ek på baksidan, det var hög tid att slakta av alla grenar!
Så nu kan det växa ut nya färska grenar och trädet håller sig lagom stort och fint!!!
Och Mattias får elda en rejäl brasa av alla grenar = LYCKA!


Barnen snickrade ihop hopp till cyklarna, det krävdes lite samarbete vid sågningen!


Felix satt mest o undrade vad som var på gång, full aktivitet överallt....

Ska jag våga mig ut tro???

Jag var oxå tvungen att föreviga mina favvoblommor, dom är väl snart överblommade...



Första vårtecknet är väl ändå snödroppar och snöklockor...
Men här blommar ju redan både tussilago och vitsippor!
HÄRLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0