Basket...

Efter att i 2 dagar varit näst intill livlös pga magsjuka :-( var jag tillbaks på jobbet idag, började med lite mjukstart eftersom jag slutar kl 14 på Torsdagar :-) Kändes skönt att vara tillbaka i vardagen, för den där magsjukan tar ju verkligen musten ur en... Blääää!
Iaf hämtade jag grabbsen tidigt idag (trodde jag) inte ville dom följa med hem efter skolan, när man kan vara kvar och leka med kompisarna i pulkabacken... Så hem fick jag åka ensam... Hem för att laga MAT!!! Oj vad man kan längta efter mat när hela systemet har blivit tömt! Fläsk och löksås... Hur gott är inte det???
Ikväll har vi varit inne och titta på när Borås basket spöade 08 Stockhom, riktigt gött med seger, och kul att se en hyfsat bra match!
Nu är det strax dax att krypa ner mellan mina killar, vår värmepump krånglar lite så det är småkallt här hemma, så då håller vi värmen med täcken och filtar i ett rum, medan pappan har det varmt o gott på sitt hotellrum i Jönköping... Brrrr :-)
Sov gott alla glada!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0