En dag i Jönköping!

Idag packade vi matsäck och styrde kosan mot Jönköping och dess Stadspark.
Där strosade vi runt och tittade på runstenar, gamla boplatser, djur och fåglar.




Där fanns oxå en stor lekplats som barnen hängde vid...


Efter vår lunchfika tog vi oss an minigolfbanorna, ni som känner mej, vet att det INTE står högt på min favvolista... Men jag hängde väl på med klubba och boll, och faktiskt hade vi riktigt skoj och jag satte 2 spikar men puttade väl oxå några gånger extra... Behöver kanske lite mer träning???




Efter en svettig runda tog vi en tur ner på stan, eller rättare sagt: Till musikbörsen... Elias ville titta på gitarren som han önskar sig när han fyller år...
Väl klara där så öppnade sig himlen... regn och värsta åskovädret, så vi fick åka till A6 istället å fika glass!!!
Ännu en mysig dag på semestern är avklarad!
Puss till mina killar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0