Musikbingo!

Idag har jag fixat bingobrickor till vår bilfärd. När vi ska resa lite längre brukar vi ha tävling om vilken låt som kommer att spelas i radion, så nu ha jag uppfunnit en fortsättning på våra tävlingar...

Jag har gjort rutor på vanligt papper och skrivit ner 9 st av de mest spelade låtarna enl Rix FM. Självklart i olika rutor på de olika brickorna...
Sedan är det bara att kryssa i när resp låt spelas och se vem som få bingo först!
Hoppas bara att familjen tycker om min lilla bingotävling, det gör förhoppningsvis att resan till Kalmar inte känns riktigt lika lång!!!
Återkommer med resultatet, FLIPP ELLER FLOPP???


Kommentarer
Postat av: Jenny

Då kanske vi syns i Kalmar =) Vi ska ju ner till Anette och Stefan. Ha en go midsommar!

Kram Jenny, Lelle och Felix

2010-06-23 @ 22:33:13
Postat av: Sofia

Hur gick tävlingen då?

Tävlingsmänniska som jag är =)

2010-06-28 @ 21:53:52
Postat av: Sofia

Hur gick tävlingen då?

Tävlingsmänniska som jag är =)

2010-06-28 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0