Vilken dag...

jag och Carina hade igår!!!
En heldag i Göteborg med fika, mat och nästan ingen shopping :-(
Fatta att man åker till Göteborg och hittar INGENTING att köpa??? Tror inte att jag har varit med om det innan!
För att samla vår shoppingfrustration tog vi en fika på Condeco och tittade när regnet vräkte ner...

Blåbärsmuffinsen smakade ljuvligt innan vi tog oss an regnet och rusade till H&M för att köpa paraply!!!
Handlade några småpryttlar iaf, två fina ljuslyktor på Village (kan man få för många?), två glasburkar till toan, nagelfil i glas (någon som har testat?), några fina förvaringslådor till mitt pyssel, handcreme, saltvattenspray...
När affärerna stängde kl 18,00 var vi lagom möra i fötter och ben, dax att åka hemåt!
Vi hade trots "bad shopping" en riktigt skön dag...Är NÖÖÖÖJD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Muffinsen såg smaskig ut! Synd bara på den dåliga shoppingen! Så många roliga affärer som det finns!

Ibland blir det så!



Köpte en sån nagelfil för många år sedan men

det var svårt att vänja sig så jag körde med den gamla istället! Hoppas du gillar din nya fil!



Ha det gott!



Kram k

2010-05-17 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0