Mys...

Idag har Kasper spelat cup i Dalsjöfors. Tyvärr räckte det inte vidare från gruppspelet...
Så som tröst (för mamman) tog vi en sväng förbi Dalsjöfors handelsträdgård. Det var en mysig affär vill jag säga! Hade kunnat gå där en längre stund, men med ett barn som ville hem och duscha (stackare) fick det gå hyfsat fort! Det blev inköp av årets första hyacinter, ett par fina krukor, 1-2-3-4adventshängen till ljus, en krans av buxbom å lite till...
Väl hemma blev det lite fint adventsfix, en vecka för tidigt.. jag VET!!!

Fina nya krukan med hyacint och vitmossa!


Även Felix fick glädje av mitt handlande...

Han älskar ett hoppa i påsar och sitta där å mysa.
Mamma är nöjd med inköp, Felix är nöjd med påsen, sen tog det nog slut med nöjdisar här hemma, förluster i cupen (1 vinst 3 förluster) sen gick visst Arsenal och förlorade idag oxå...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är en underbar affär! Jobbade Tina där idag? Förra året plockade hon ihop lite adventspyssel åt mig och gjorde min adventsljusstake. Blev så himla bra. Härlig affår!

2010-11-20 @ 22:50:58
Postat av: Annatroll

Japp, Tina jobbade. Sprang på henne i Dalsjöhallen på cupen. Då sa hon att hon skulle iväg o jobba så jag tog en sväng förbi! Hon är ju urgullig!!! Vi var överens om att du behöver ha en liten tjejträff med dina GOA väninnor!!!

2010-11-21 @ 08:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0