Jag lever...

men det har varit lite dåligt med bloggande den sista tiden...
Vad har då hänt???
Förra fredagen hade vi en mysig grillkväll hos mor och far. Vi grillade korv i pappas eld/vedkorg, verkligen jättemysigt när mörkret kom och marchallerna brann!
Mattias tog kort med sin telefon åt mej, men på nåt konstigt vis får han inte över dom i datan...

I tisdags var det hemmapremiär för Borås Basket, såklart var vi där och tittade!
Ganska bra med publik och skön stämning, vilket resulterade i vinst!
Det gillar vi!!!

Idag hade jag min korta dag på jobbet, så när jag kom hem fixade vi en äpplepaj, barnen och jag, och när ugnen ändå var varm viftade jag ihop 2 omgångar muffinsar. En sats med hallon och en med äpplen i socker o kanel!
Jag tror att doften av paj steg ända till Borås för rätt som det var stod Syrran, Jon, Geezer och Ramses utanför dörren! Katterna sprang för livet och The dogs gjorde en rejäl husesyn och åt kattmat, skvätte vatten och försökte tugga på diverse bollar!!!
Idag har vi oxå sagt hejdå till pappa Mattias. Nu sitter han på flyget till London med Sören.
Det vankas fotboll på Emerate Stadium på Lördag! (Arsenal för er som inte vet...)
Så i helgen är det jag och grabbsen som "är"!!!
Imorrn fredagsmyser vi nog med tacos, och såklart popcorn... Det är ju våran grej!

Sov gott alla glada!
Imorgon är det ÄNTLIGEN FREDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0