Till Linda!

Igår hade jag tjejmiddag med mina goa väninnor Linda, Jenny, Nina och Karin.
5 ggr om året ses vi hemma hos varann och igår var det min tur att bjuda!
Jag bjöd på ett, för oss alla, nytt recept: Chipslåda a´la Madde.
Det var jättegott och bestod av fläskfile, lök, champinjoner, grädde, creme fraiche och grillchips.
Till det serverade jag en fräsch sallad med bla paprika, rödlök, fetaost och honungsmelon.
Efterrätt blev en hallonpannacottapaj, oxå nytt recept och det fick väl godkänt.Fast jag tror att pannacotta är godast att äta i sin enkelhet ur små dessertskålar...

Idag har jag varit ensam hemma, Mattias och barnen åkte till "ensam hemma"-Niklas med barn för att kolla fotboll, Arsenal förlorade med 2-0... Surt.
Så i min ensamhet har jag äntligen lagt upp massor med nya smycken på webshoppen www.annatroll.se
VARMT VÄLKOMMEN ATT TITTA IN!!!
Har oxå stansat en ring som Linda ville ha, med barnens namn på, hänger i kort kulkedja med lås i nacken.
Nu ska jag slappa en stund framför tv´n innan familjen kommer hem, jag var nämligen uppe FÖRE tuppen i morse... fråga mej inte varför :-)


Kommentarer
Postat av: Andréa & Linda

Det blev jättefint, mamma hälsar: Tack för igår, med jättegod mat och trevligt sällskap! Kram Andréa & Linda

2011-08-20 @ 18:34:32
URL: http://andrealidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0