Gladast är jag!

Hej och hopp vad glad man kan vara idag! Regnet öser ner både lodrät och vågrät ute, det blåser så det knakar i huset, ändå är lilla jag så glad!!!
Varför då undrar ni kanske???
Jo, idag hade vi bestämt med syrran och Jon att de skulle komma till oss och äta lite mat, helt utan någon speciell anledning. Och när dom kommer har dom med sig den finaste ljusstake man kan tänka sig... Har förövrigt gått och sneglat på den modellen ett tag men inte fått tummen ur att köpa någon, kanske för att det är lite rörigt här hemma med badrumsrenovering och allt...
Men nu, äntligen har jag fått en, även det helt utan anledning... fyller ju år först om ca en vecka!!!
Känns som en för tidig födelsedagspresent!

Tada, fin va! Kommer passa perfekt i mitt nytapetserade kök.
Lite närmre jul tror jag att det blir rödrutiga rosetter runt ljusen!
Tack snälla syster och Jon!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Anna min Anna, ljusstaken var fantastiskt fin. Passar perfekt i det röda lilla huset i Hillared. Förstår att du är glad!!

2011-12-06 @ 14:18:27
Postat av: Arja

Halloj vännen!

Så nöjd med armbandet, hoppas att du sålde massor!!!

Du är så duktig... bär dina smycken med stolthet :O)

Måste säga att det här var den bästa marknaden jag vart på här i byn.

Ha en fortsatt trevlig helg kram kram Arja ♥

2011-12-10 @ 20:14:39
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0