Mors dag!

Tänk, idag är det MIN dag... Ja, alla mammors dag förstås! Hoppas alla mammor blir ordentlig uppvaktade idag för allt dom gör varje dag, 365 dagar om året!!!
Själv blev jag serverad frukost på sängen, barnen tog upp beställning på frukost igår kväll, och i morse kom dom med kaffe och äggmacka med kaviar. Vilken lyx!!!
Med sig hade dom oxå ett paket, oj vad glad jag blev när jag öppnade...

Mari Ljungstedts senaste bok! Jag har läst alla i tur och ordning, men tänkte vänta med att köpa denna till den kom i pocket (dumsnål, jag vet...) Men nu behöver jag inte vänta...
Tack mina underbara killar, Love you!!!

Nu har jag tagit en förmiddagsväng på gymmet med Helen, Gött värre var det.
Så hopp in i duschen sen blir det en kopp kaffe, jag och Marie Ljungstedt på altanen, om nu vädret vill sig väl...

I kväll firas min mor med marängtårta hos systeryster, Jon har lovat att fixa tårta så det räknar vi med...Gott ska det bli!

Ha en fin Mors dag alla mammor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0