Pepp-tag..

 
SÅLD

Ibland behöver man peppa sig själv, att tro på det man gör och att "ingenting är omöjligt" (citat från Gunde Svan) Därför gillar jag denna tag med ord som passar mej och peppar mej till att nå mina drömmar.
Det handlar inte om några storslagna drömmar utan många mindre vardagliga ting, min familj och mina vänner.
Man måste ibland stanna upp, tänka och njuta för att se allt fint som man har runt om sig, denna tag kan bli en liten påminnelse!
Har ni några egna ord som betyder mycket för er???
Varför inte skaffa en alldeles egen "pepp-tag"!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin den blev! Ska tänka ut nått bra som passar och peppar mig, så kan jag beställa en sen =)

Kram

2011-11-21 @ 22:00:48
Postat av: Arja

Halloj! Är du intresserad, kan isf sy ett som är liiite mindre ifall det blir för stor. Beror på hur tjocka ljusen är. Hör av dig igen kraaaam

2011-11-22 @ 06:37:41
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0