Förberedelser...

Pust, nu är jag äntligen färdig med mina förberedelser inför Gölingstorps marknad som är imorgon. Jag har färgmatchat, prismärkt och förberett mina smyckestavlor som förhoppningsvis skall göra mina kunder köpsugna!
Nu är tavlorna fullspäckade med fina höstnyheter och en tavla med tok-rea är också förberedd, 50:- oavsett tidigare pris... Måste ju sälja av lite nu när produktionen går på högvarv :-)
Jag hoppas på en härlig dag i solen med massor av glada människor.
Det är alltid trevligt att stå på marknaden och träffa gamla och nya kunder, även endel goa vänner kikar förbi!
Nu ska kaffebryggaren laddas och mackor göras, för imorgon ringer klockan tidigt...
Kraaam till alla!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till vännen ;)

2011-09-16 @ 22:44:55
Postat av: Kent Andersson

Såg dig på marknden förra gången jag var där. Vi snackade lite, vilket du inte kan minnas. Saken är den, att jag skriver på en bok om bl.a Gölingstorps markand. Min fråga till dig är följande: Har du lust och intresse att dela med dig av dina minnen från dina år på marknaden? Jag är i slutasen av faktasamlande nu och behöver så många levadne berättelser som möjligt Om du är bekant med andra knallar som du tror är intresserade av att dela med sig så ge dem gärna min adress.

Kent

2012-04-05 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0