Urk...

Nu har jag åkt på förkylningen "from hell"!!! Näsan rinner, ögonen rinner, nyser som en tok och mår som en potta skit... Men det är bara att härda ut, Fredag imorgon och äntligen helg!
Önskar mig en sovmorgon, iallafall till 8...
Tänkte ta en tur till djurparken på Lördag, då är det Elfsborgsdagen där och alla spelarna är på plats för fotografering och autografskrivning, det är ju alltid trevligt. Ska sammanstråla med några av Kaspers lagkompisar med familjer för lite fika och umgänge!
Nu är det dax att hoppa i säng, men först snyta röda näsan och proppa kroppen full med alvedon...
Om det är synd om mig??? JAAAA!!!


Kommentarer
Postat av: Arja

Halloj vännen! Låter inget vidare, hoppas du blir bättre ♥ Så mycket förkylningar på G nu :O( Nu tror jag, tänker ni inte trampa imorn? Tänk vad glädjen blir stor hehe. Kul att se vem ni lämnar över till hihi♥ Sugen på dina nya smycken till hösten... hör av mig. som sagt krya på dig kramelikram Arja ♥

2011-09-09 @ 22:01:03
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0