Ljusfat!

Jag vet inte riktigt om det egentligen är ett ljusfat,
men jag tycker att det blev jättefint och ett ljus passar ju på nästan allt...
Dessutom hade Jaana (Lilla Myrten´s ägarinna) ett stort blockljus på fatet i sin fina butik.
Och stjäla bra och fina ideér är ju alltid tillåtet, bara man anger ursprungliga källan, eller hur???
Så vill ni oxå ha ett fint "ljusfat" eller vad ni nu vill använda det till,
ta en tur till Lilla Myrten vet´ja!

(Tändsticksask är made by me,
plåthjärtat hittade jag i nån låda här hemma och en liten spetsbit ifrån pyssebordet, Färdigt!

När vi ända snackar fat så finns det ju massor med olika mönster, storlekar färger mm.
Ibland önskar jag att vi hade ett JÄTTESTORT hus med massor av rum med bord, hyllor
och avställningsytor som man kan dekorera och göra fint, men så är ju inte fallet...
Vi har vårt lilla söta röda hus med vita knutar, med begränsad yta för dekorationer, och vi älskar det! 
Trots liten yta finns det ändå plats för fina fat här och där. 
 
Så ett litet fat till lavendeltvålen fick också följa med hem efter mitt senaste besök på Lilla Myrten.

Vill återigen varmt rekomendera denna söta lilla butik, om man inte vet vad man är sugen på att handla, men ändå vill köpa något... Då hittar man alltid något där! 


Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Så himla fint! Kram

2012-04-09 @ 11:20:11
URL: http://knorkan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0