Glad av färg!

Visst blir man glad av färg?
Jag blir glad av hela min låda av färgade jadestenar. Bara titta och plocka ihop olika färger som kan bli fina ihop, trä upp på vajer... passar det eller ej? Ibland blir det bra, annars är det bara till att börja om. Oftast räcker det ett byta ut en pärla eller två för att göra Anna nöjd.

(SÅLT)



Två färgglada armband blev det idag, ett med lite skarpare färger och ett med mjukare pasteller.
Fina mellandelar av antikfärgad metall och stort klolås.

Dessa armband kan matchas med en ängel i kort eller lång halskedja.
Det är bara att välja färg och storlek...

PS. Änglarna finns i armbandens alla färger, så det är bara att matcha för fullt!

GULT är en färg som gör vår familj glad, den färgen betyder mycket för oss och allra mest för Kasper.
Den färgen visar att träning, slit och målmedvetenhet lönar sig!

GRÅTT däremot är ingen glädjens färg... Hittade till min förskräckelse mitt första gråa hårstrå härom dagen... Gissa om jag ryckte snabbt och hårt...


Kommentarer
Postat av: Arja

Hej söta du!

Hahahaaaa grått gillar vi inte ;O) men vilka ljuvligt våriga armband du fått till igen!

Bara älskar dom jag har från din senaste vår collection.

Kramelikram Arja

2012-02-11 @ 22:54:28
Postat av: Emelie :)

Vilka härliga armband! :)



Jag har fått en award på min blogg och nu ska jag dela med mig av den till 7 stycken, du är en av dom! :)



http://emelieaspelin.com/2012/february/utkast-feb-13-2012.html

2012-02-14 @ 14:37:30
URL: http://emelieaspelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0