Sötaste Nova!

I eftermiddags har jag varit och snosat på världens sötaste lilla tjej.
Nova är 2 månader gammal och urgullig.
Hennes mamma Hanna lärde jag känna för typ 100 (?) år sedan via M7 Basket och spelande pojkvänner. Hennes kärlek är dock utbytt till ett bättre exemplar, men vår vänskap består och har överlevt många år av utlandsvistelse för Hanna. Numera är hon och maken Craig bosatta i Halmstad så vi ses inte överdrivet ofta men när vi väl gör det är det alltid lika mysigt.
Hade såklart med mig kameran, men glömde totalt av att fota denna söta lilla varelse, så det får bli en bild en annan gång!
Tack Hanna och mormor Kerstin för gofika och mysprat!
Kram, gos och snos till Nova!

Ikväll blir det fotboll på tvn, Milan mot Arsenal!
Jag håller tummarna för att Henry får komma in och näta, GO ARSENAL!!!
(Miljöskadad i denna Arsenaltokiga familj??? Ja, kanske lite :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gud va mysigt det var att ses. Precis som du säger så är det alltid lika mysigt att ses även om det kanske inte blir så ofta. Hoppas vi kan få ihop en dag framöver då ni kan komma och hälsa på oss i Halmstad.

Massa kramar ifrån mej och Nova

2012-02-16 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0