Måste bara gnälla lite...

Är det bara jag som är UR-TRÖTT på alla bloggare som skall envisas med att år efter år göra någon sorts fånig "årskrönika", sammanställning av året som gått???
Vilken blogg man än tittat in på nu i Januari så är det allt en krönika där...
Å vem är jag att gnälla, tänker ni kanske???
Tycker bara att de är totalt ointressant att se hur mycket någon fikat, bakat, handlat, renoverat mm mm under året! 
Det var allt gnäll från mej! Tack och hej!!!
Hälsningar Anna-som-är-urdålig-uppdaterare-på-bloggen-och-som-aldrig-kommer-göra-någon-årskrönika!!! 
Hoppas ni gillar mej ändå!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Å jag som gått och längtat efter din årskrönika ;)

Hoppas ni har det gott och ser framemot att ses snart hos Nina!!

Kram

2012-01-14 @ 11:13:17
Postat av: Jenny

Glömde ju säga att jag gillar dig ändå!!

2012-01-14 @ 11:14:07
Postat av: Arja

Halloj!

Klart att du får gnälla hihi. Lite sugen på ny inspiration... fasen hinner ju inget just nu!!!

Mer än att fortsätta städa ut julen, tar pö om pö när jag/vi är hemma. Men glad blir jag när jag kikar in och ser dina fina fossing länkar!

Ha det gött tills vi höres igen kraaaaaaaam

2012-01-15 @ 21:06:43
URL: http://mamsensänglakaramell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0