Mina fina midsommarkillar!

Idag var vädret verkligen på vår sida, ute vid Hofsnäs brukar det blåsa halv storm med inslag av regn just på midsommarafton...
Fast idag sken solen för det mesta och det var varmt och skönt.
Vi strosade runt bland allt folk, tog lite lotter och spelade på chokladhjulet,
summa av det blev nya grillbestick och godis!
Midsommarstången på plats och dansen är i full gång!
 
När vi kom hem blev det lite grill, Felix hänge med oss även idag!
 
Kaffe och jorgubbar med lättvispad grädde, det är gött!
Hoppas ni har haft en fin dag.
Nu regnar det ute och jag o Elias har haft DVD-mys, vi har kollat på min favvo-film...
TANGO & CASH, say no more...

Kommentarer
Postat av: Coquina

Vilken härlig midsommar =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna kokböcker =)

2012-06-23 @ 14:25:24
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0