Tändsticksaskar.

Vilket härligt väder vi har bjudits på idag, och jag har ju lyxen att sluta tidigt på Torsdagar.
Så när jag stod vid spisen och lagade lite mat öppnade jag altandörren och sval vårluft letade sig in.
Passade även på att dammsuga upp massor med "änglatofflor", katterna fäller ganska mycket päls nu så det blir nya tussar på direkten...

Idag visar jag några dekorerade tändsticksaskar, detta är den största storleken på ask och den håller i evigheter, även om man som jag tänder massor med ljus varje kväll!



Nr 1, 3 o 4 är sålda, rosa med hjärtan finns kvar!


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Tack för titten o din kommentar hos mig! Alltid trevligt med nya bekantskaper!

Kram Agnetha

2012-03-01 @ 22:13:47
URL: http://www.vitasmahjartan.blogspot .com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0