Oj oj...

Hoppsan hejsan vilken bloggpaus det blev här då...
Ville mest bara kika in här och säga hej, ser att det fortfarande är en trogen skara som kikar in trots avsaknad av inlägg.
Är verkligen i valet och kvalet om hur det ska bli här, har inte funderat färdigt än...
Men för er som vill se lite nyheter på bl.a smyckesfronten kan följa mig på Instagram, där heter jag: Annaliten,
Varmt välkomna dit!
Till helgen åker jag till Gölingstorps marknad, har producerat en hel del höstnyheter, så det som inte blir sålt där kommer jag lägga upp i webshoppen www.annatroll.se
Ev blir det då även en rabattkod eller extra gåva när man handlar där, återkommer om det efter helgen!
 
Men som sagt, bli min följare på Instagram (Annaliten), där visar jag även lite snygga "kombo´s" samt nyproducerade höstsmycken!
VÄLKOMNA!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej såg ett smycke i ett inlägg ett stansat hjärta som det står till kevins mamma på.Gör du fortfarande smycket? Vad kostar ett sådant i sånna fall och kan man skriva två flicknamn på det i stället??

2012-09-10 @ 10:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0