Divya spa!

Direkt efter jobbet idag åkte jag ut till Målsryd och Divya Spa för att träffa Nina. Vi hade bokat tid för ansiktsbehandling. Det var första gången som vi var där på behandling (jag har varit på Prana i Borås tigigare bara) En så trevlig och lugn miljö mötte oss, och en helt underbar behandling, med djuprengöring, ansiktsvatten, heta handdukar, scrubb, krämer mm.

Här gör Nina sig redo för behandling!

Efteråt kände vi oss så rena och avslappnade, så vi sjönk ner i relaxrummet med lite rött the och fruktsallad!


En jättefin utegård finns där oxå, med bastu, bubbelpool och källvattendamm, det måste vi testa nästa gång!


Tydligen var jag en person av typen Kapha...
-Då är du stark, uthållig, lugn, vänlig och tolerant, älskar materiella ting, men bringas ur balans av inaktivitet och för lite motion. Du tål stress relativt bra, men kaphaobalans kan ibland leda till att du håller hårt på dina känslor och ägodelar samt ogillar förändringar....
Hm, hur låter det och kan min gjorda ansiktsbehandlig påverka detta???
Skönt var det iallafall, kan varmt rekomenderas! Jag och Nina ska garanterat dit igen!!!

Nu ska jag fortsätta slappa, Mattias har tagit med barnen till Limmared där han ska spela match, så jag är solokvist och herre över fjärrkontrollen... YiiiiiHa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0