Utflyktsdag!

Igår hade vi en riktig utflyktsdag... Började med att hälsa på Sofia o co för att överraska Fia med lite färska jordgubbar (höggravid, behöver järn för blodvärdet)
Sedan en snabbis ner på stan för att köpa Kepler´s andra bok -Paganinikontaktet. Hoppas den är lika bra som debutboken -Hypnotisören, har ni inte läst den??? Gör det!!!

Fortsätter vår resa ner i Smålands mörka skogar... Siktet inställt på Malins söta butik "Unik Kollektion".
Jag hade spanat in några prylar på hennes hemsida som jag bara var TVUNGEN att ha...
Att det sen var halva priset på grejjerna gjorde ju ingenting!

Eller vad sägs om detta kakfat??? Visst väcker det "ha-begär"???
Fick oxå med mig ett smyckeställ till alla mina halsband/armband, och en ursöt fågelbur!
Tack Malin för att jag fick kika förbi trots röran...
Tack Mattias för att du körde mej dom ..... extra milen ut i "skogen"
JAG ÄR GLAD!!!

På hemvägen kollade vi på speedway i Gislaved.






Vi gjorde vårt bästa för att hejja fram Gislaveds Lejon till seger mot Motalas Pirater, men tyvärr räckte det inte. Efter en jämn match som stod lika med 2 omgångar kvar, körde Piraterna in en 5-1:a och i sista omgången blev det 3-3, vilket resulterade i en förlust för våra Lejon med 4 poäng :(


Kommentarer
Postat av: Arja

Hallå där! Nästa gång du hittar något mysigt att åka till ring mig så åker vi ihop!!!! Jag kan köra:O) Och kakfatet det är ju bara så fint, men tog du ingen bild på holken?

kramelikram

2010-07-22 @ 21:36:11
URL: http://mamsensanglakaramell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0