Luffarslöjd.

Jag har världens finaste fat på mitt köksbord, handgjort med massa "kringelikrokar, man måste nog ha en ängels tålamod för att pilla ihop ett såhär tjusigt fat.
Det är duktiga Suzanne som har gjort det,
kolla in på hennes blogg så får ni se så mycket fint hon gör:
http://mostersussie.blogg.se/index.html

Jag är så glad i mitt fat, just idag får det vara några kiwisar i det,
men imorgon kanske det är bullar eller rödlök... vem vet???
Fint som 17 är det iallafall!

Tack Suzanne, å du.. 
ängeln hänger i sovrumsfönstret!


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Världens finaste... Äsch då (rodnar klädsamt). Tack för fina ord, jag bugar o niger. Det passar med kiwisar också, helt klart. Hur gick det på marknaden? Du gör så fina kort och smycken, hoppas att du blev av med allt - då får du ju göra nytt ;-)

kram Suz

2012-04-25 @ 08:34:19
URL: http://mostersussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0