Fyndat på Tradera!

Tänk vad man kan fynda grejer på Tradera,
det gäller bara att veta vad man vill ha och vad sakerna kostar i butik,
glöm inte räkna med fraktkostnaden...
En regnig dag på semestern satt jag och kikade runt efter "stansar" till min Cuttlebug.
Alfabet i olika storlekar och typsnitt kan man inte få för många av... Så det blev 2 nya alfabet: "paper doll" och "santa´s workshop". I santa´s följde det även med siffror, jättebra att ha när jag ska göra grattiskort och ålder ska vara med, därför budade jag även hem ett till sifferset: "no48" med riktigt stora siffror 4,5-5,5 cm höga.
Att man sedan klickar hem hela kalaset för knappt 300:- gör det ännu roligare!
(Skulle gissa på nästan det dubbla i butik)
Tur att Elias snart fyller år så jag kan använda mina nya bokstäver och siffror,
för ett kort ska man väl få, även om man fyller 14???
 

Kommentarer
Postat av: Charlie CS

Har du gått vidare till någon annan blogg? Eller är det bara en liten paus?
Saknar dig!

2012-09-01 @ 02:47:30
URL: http://kulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0