Orange är en trevlig vårfärg!

Överallt man tittar så nog ser man orange i olika nyanser och material.
Själv har jag köpt en orange väska, ett linne, ett par brallor och såklart lite härliga pärlor!
Förra helgen när vi var i Stockholm gjorde jag ett besök i min favoritbutik, där plockade jag ihop lite nya pärlor, kedjor och mellandelar!
Superfina jadepärlor i orange fick följa med hem, liksom större keramikpärlor som blir fina som hängen.

Armband av 10mm jade.
Keramikpärlan drar lite mer åt aprikos/rosa/orange i färg, men är riktigt läcker och har jättefin glans.

Har ju även en liten förkärlek till vaxade glaspärlor, dom gör sig jättefint t.ex i armband.
Ljust rosa pärlor med mellandelar i antikfärgad metall.
Passar "perfa" till den kommande solbrännan.

10mm vaxade pärlor trädda på dubbel elastisk tråd.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att biscottin smaka :), vilka fina smycken du gör!

2012-03-21 @ 10:22:01
URL: http://cookiesndreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0