Oväntad present!

Då min Mattias nyligen bytt till ett nytt jobb som innebär "något" mer resande, håller jag och grabbarna ställningarna här hemma. Sent igår kväll kom han hem efter en turné i Stockholm och Helsingfors. Det är mycket som ska fixas, mätas och planeras inför ett stundande VM i ishockey.
Barnen sov sött i sina sängar och jag slumrade i soffan, framför någon dålig film på tv:n när han kom hem.
Han överraskade mig med en present med motiveringen:
 "För allt du gör här hemma när jag är borta"


En ny parfym som luktar galet gott.

Med tanke på namnet måste ju detta vara en riktig vinnardoft...
(forbidden) EUPHORIA, tänk Loreen och Globen.

Jag och Mattias hade ju förmånen att få vara där på finalen.
Såklart mycket tack vare Mattias jobb, men allra mest tack vare mina underbara föräldrar och min bästaste syster med sambo, som ALLTID ställer upp när det kniper.
Det var NI som gjorde att vi faktiskt kunde åka till Stockholm och få uppleva denna helg med melodifestival-final i Globen!
Tack för att ni tog hand om våra pojkar!
Tack Mattias för min fina oväntade present!

Såhär fina var vi och hela vårt sällskap när vi tog sikte på Globen
och "mello-final"
Är det schlagerfest så är det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken man du har Anna! Men jag håller med Mattias, du är värd mycket för allt du gör. Glöm aldrig bort att du är värdefull för många!

2012-03-31 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0