Färgstarkt och coolt!

Hej alla glada!
 
Då ska vi se om jag kan få till ett litet inlägg här på bloggen...
Kanske en kickstart, eller inte. Vi får se helt enkelt!
Fick hem en jätteladdning med sköna pärlor idag, och jag satte mig direkt och knåpade ihop lite färgstarka och riktigt coola örhängen och halskedjehängen!
 
 
Stora kors 3*2 cm. Häng ett i örat och matcha med ett i lång halskedja!
 
 
Coola peace-örhängen i snygga höstfärger.
Röd, senapsgul, lila, vit/brunmelerad, orange.
Hänget är 1,5 cm, total längd med krok: 4 cm.
 

Kommentarer
Postat av: Arja

Halloj!
Dom föll jag för direkt!
Kan man enbart köpa korsen? Har ju endel kedjor ;O)
Men örhängen vill jag ha, skall bara bestämma färg först. höres kram kram

2012-09-27 @ 08:08:17
URL: http://mamsensanglakaramell.blogspot.se/
Postat av: Annatroll

Tjenare Arja!
Självklart kan du bara köpa hänget, oftast har man ju redan kedjor därför gör jag de flesta hängena med klolås! visst är de underbara, härlig tyngd och känns rejäla!!! Du får komma över ovh titta, klämma o känna:-) Kraaam tebax!

2012-09-27 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0